Μπορείς να μου στείλεις τους κωδικούς των χρωμάτων αυτών; Από την καρτέλα "εμφάνιση". Γιατί αν βρω πώς να κάνω επαναφορά των εργοστασιακών ρυθμίσεων... φοβάμαι ότι θα διαλύσω το σύμπαν και θα πρέπει να τα ξαναρυθμίζω απ' την αρχή.
Τους συμμαθητικούς μου χαιρετισμούς μετά υποκλίσεως, βεβαίως βεβαίως!
Μα... κορδέλες τα νεύρα μου, όμως!!!!!!! :Ρ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορείς να μου στείλεις τους κωδικούς των χρωμάτων αυτών; Από την καρτέλα "εμφάνιση". Γιατί αν βρω πώς να κάνω επαναφορά των εργοστασιακών ρυθμίσεων... φοβάμαι ότι θα διαλύσω το σύμπαν και θα πρέπει να τα ξαναρυθμίζω απ' την αρχή.
Τους συμμαθητικούς μου χαιρετισμούς μετά υποκλίσεως, βεβαίως βεβαίως!
Επίσης θα πρέπει να βγάλουμε τα κουμπιά "περιεχομένων", "επόμενη" και "προηγούμενη" άσκηση γιατί δεν οδηγούν πουθενά.
ΔιαγραφήΕ, ρε πείσμαααααα!!!!