Τρίτη 17 Μαρτίου 2015

Η Πριγκίπισσα των κουκουτσιών


Διασκευή του ομότιτλου παραμυθιού της Τζέην Ρέυ από τους μικρούς παραμυθάδες του Α2 τμήματος από το 1ο Δημοτικό σχολείο Γαζίου. Το πρώτο μας ομαδικό παραμύθι, πριν καν μάθουμε όλα τα γράμματα του αλφαβήτου!!!

1 σχόλιο:

  1. Εύγε σε μικρούς και μεγάλη! :)

    Αλλά ξέρω! Είχες φοβερή... "παραμυθοεπιμορφώτρια" πέρσι! χιχιχιχιχιχιχιχι! :Ρ

    keep blogging ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.